Nekad E34 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: 1740267808767.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att mitt körande verkade misstänkt för Philip på grund av en FPS-Drop. Jag hade bara 2 FPS, vilket gjorde att jag inte kunde kontrollera bilen ordentligt. Detta kan ha fått det att se ut som om jag medvetet krockade med andra spelare eller bröt mot reglerna. Jag förstår att från Philips perspektiv kan det ha framstått som ett regelbrott, men det var inte min avsikt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag precis lämnat min kompis vid sjukhuset och väntade där på honom. När han kom tillbaka, tog vi en bil tillsammans, och det var då jag började uppleva lagg. Jag brukar få lagg när jag är i närheten av sjukhuset, vilket kan ha påverkat mitt spel laggade och gjort att det såg ut som att jag medvetet krockade på andra spelare eller stötte på andra problem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en missförståelse baserat på FPS problem. Jag hade ingen kontroll över FPS-Dropet eller lagget. Mina handlingar var inte avsiktliga, och jag vill betona att det hela var en konsekvens av tekniska problem snarare än något medvetet regelbrott. Men från Philips håll var den korrekt lagd pågrund av hur ska han veta att de är en FPS-Drop.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare för Köra över 80kmh, Suntförnuft, och mer. Jag insåg då att jag inte alltid hade varit medveten om mina handlingar och hur de kunde påverka andra spelare. Efter dessa erfarenheter har jag blivit mer noggrann med att följa reglerna och att tänka på hur mina handlingar påverkar andra, vilket gör att jag undviker liknande situationer i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kontrollerat min prestandat och rensa cache innan jag började spela, till exempel genom att skriva "clear" i F8 för att säkerställa att inga FPS problem uppstod. Om jag märkt att FPS var låg, hade jag kanske avbrutit spelet istället för att fortsätta spela med dålig prestanda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är viktigt att säkerställa att FPSen fungerar stabilt innan jag spelar. Om Samma problem uppstår ska jag pausa spelet och åtgärda problemet, istället för att riskera att störa andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka