Ej Antagen E34 | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? E34

Vad är ditt Hex:ID 76561199229414623

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Lov: Måndag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Tisdag 11:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Onsdag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Torsdag 09:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Fredag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Lördag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Söndag 11:00 till 00:00 Kan va mer men detta är minimum

Skolveckor:
Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 15:30 till 22:30
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:30 till 23:00
Fredag 14:30 till 01:30

Helger:
Lördag: 10:00 till 01:00
Söndag 11:30 till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet ej exakta men väldigt länge, ända sedan 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 43 gånger, 0 dom senaste 3 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt rpar fortfarande, men man ska ändå ha extra koll på vad som händer runt omkring. Till exempel om någon pratar OOC eller bryter mot regler. Som servervakt behöver man kunna alla regler ganska bra, eftersom man annars inte vet om någon faktiskt gör fel eller inte.

Som servervakt har man också perms, men man ska bara använda dem när det verkligen behövs. Till exempel om någon pratar OOC kan man ge en kick, och om det är något grövre kan det bli ban.

En annan viktig sak som servervakt är att försöka underlätta för staffsen, så att de kan fokusera på saker där de verkligen behövs. På så sätt flyter servern på bättre för alla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har märkt att det ofta är folk som lallar runt, speciellt vid polisstationen, och ibland gör regelbrott. Det förstör RPn för många, och jag vill hjälpa till att stoppa det så att staff inte behöver lägga lika mycket tid på sådana småsaker.

En annan anledning är att jag verkligen vill förbättra RPn på Unive så att den blir så bra som möjligt. Jag spelar mycket på servern och är ofta aktiv, så jag ser ganska ofta när folk förstör scenarion genom att springa in och ut från polisstationen, inte lyssna på poliser eller ta tjänstebilar. Sådant gör att seriös RP blir svårare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan till exempel vara att jag sätter på ID för att se vilka alla är, eller att jag revivar mig själv i scenarion där man egentligen inte ska göra det. Det kan också vara att man missbrukar sina perms, till exempel att banna någon bara för att man har tråkigt. Sådant räknas som abuse och är något man absolut inte ska göra.

Korruption betyder till exempel att man behandlar folk olika.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka