Nekad E1nar | Polismyndigheten Ansökan (TrokkZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

einar1312

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 19 September 2009

Vad heter du på discord? motherfucking Berra #3630

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har ungefär 50 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag har skilda föräldrar satt jag spelar varan vecka men när jag väl är hos min mamma är jag väldigt aktiv på unive

Vad heter du? jag heter Berra Peterson

Hur gammal är du? min karaktär föddes 1999

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja är väldigt bra på att simma, varje dag så tränar jag simning.

Varför vill du bli polis? varför jag vill bli polis är för att jag vill rädda folk i nöden och jag vill hjälpa till i samhället så alla känner sig trygga i stan. Jag vill också bli polis för min morfar var polis en gång i tiden och då vill jag ta hans fotspår.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa folk i nöden och att alla ska känna sig trygga i staden, om nån känner sig hotade då måste man hjälpa till det är ju det polisyrket innebär

Vad vet du om yrket i helhet? de jag vet är att man ska hjälpa folk i nöden elr om man känner sig i ett nödläge så ska man hjälpa till

Har du några tidigare erfarenheter? jo lite min morfar var polis och eftersom att det va längesen så fick jag åka med och lära mig olika saker

Hur är du som person? Berra är snäll, omtänksam och tänker på det bästa av situationen.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka