Accepterad E1nar | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

einar1312

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199208564876/

Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? E1nar/ #3630

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2009

Berätta om din karaktär. Min bakgrund, när jag var liten åkte jag bil med mamma och pappa. Pappa var full och mamma var drogad. när vi skulle svänga av vägen så körde pappa in i trädet och mamma och pappa fick en stor pinne rakt igenom hjärtat och båda dog på direkten. Jag Berra klarade mig. Under en tid satt jag på barnhem i 5 år, men några år senare så fick jag flytta in hos min mormor Gunbritt. Min karaktär är född 1999-09-19 och har bra religion men min syskon Liam och Sam Peterson. Mina intressen är att hjälpa folk i nöden och meka med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra men en bra rp nivå och vara en bra förebild för dem andra. jag vill bli polis eller jobba på mekko. jag vill bli medlem för att höja rp nivån bättre på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? min kompisar tipsade om Unive och tex twitch, Youtube och andra social medier.

Hur hittade du Unive? min kompisar tipsade om Unive och tex twitch, Youtube och andra social medier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill skaffa många fina bilar, jag vill även bli högt uppsatt inom polisen eller mekko och jag vill vara med på roliga seriösa scenarion vill även göra det bästa för denna servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa många vänner, jobba inom polisen eller mekko. mitt mål är att vara polis och kanske bli chef på något jobboch vara en bra förebild

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag spelar bara på unive rp

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka