Accepterad E1nar | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

einar1312

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? Eje

Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? Eje#3630

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2009

Berätta om din karaktär. Berra Peterson hade en bra uppväxt med sina bröder Liam och Sam. Hans Pappa dog när Berra var tre år gammal. Annars har Berras liv rullat på bra han kom ut med bra betyg, hade många kompisar under sin uppväxt. Hans bröder var schysta. Men en dag när Berra var 17 år gammal fick han reda på att Sam blev kriminella alltså att han började göra olagliga handlingar. Det gillade inte Berra, Berra försökte bryta kontakten men han kom på det är hans val i livet.
Berra är en rolig och glädje full pojk. Han är 19 år gammal. Han har alltid varit glädje spridaren i familjen.
Berra hade en stor dröm när han var liten och det var att stå med en stilig kostym och sälja bilar. Berra har haft den drömmen sen han var ett litet barn. Då farsan var gammal bil försäljare.
Berra har också massor av intressen som att åka bil, titta på bilar och vara med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med glädje och en bra stämning på servern. Jag är väldigt trevlig inom RP och har lätt till att lära mig snabbt när de gäller Unive. Jag kommer till Unive som en seriös spelare och är inte där för att förstöra eller lalla helt enkelt. Jag kommer inte gå emot reglerna på serven utan jag vet v ad för regler som finns och vad man ska göra för att få en så bra rp som möjligt. De blir dessutom roligare att vara medlem på servern där jag som medlem kan bidra med rp till servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social rp. Inget lallande men bara ha roligt allmänt på servern. Kanske bli staff någon gång och det gör så servern kan bli bättre på många viss. Eftersom jag har mycket erfarenheter inom serven och rp generellt så kommer jag bidra med en seriös och underhållande rp som många kan lära sig av. Jag vill även lära mig från andras rp och rp med fler. Jag kommer även bidra med en rp som inte är på lall utan att man tar de seriöst som sagt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna liksom det ska vara roligt för båda partner. Tex om du blir stannad av en polis så ska du inte åka där i från om du inte har något olagligt på dig. Men det ska alltså vara roligt för båda partner.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om Unive och tex twitch, Youtube och andra social medier.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka