Nekad E1nar | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

einar1312

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad heter du på discord? Eje#3630

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar

Måndag: 16:30 - 21:30
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 14:45 - 22:00
Fredag: 14:00 - 01:00
Lördag: 18:00 - 01:00
Söndag: 16:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021 november men jag blev bannad på dc förut

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 bans och några är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla kolla så inte spelarna gör något regelbrott. Se till att det är hög rpnivå på tex piren och torget. Jag som sjukvårdare är det viktig att var servervakt då vi kan kicka folk då dem ej svarar på /me och /revive när vi inte ska göra hlr. De flesta blir servervakt för att vi ska underlätta det enkla jobbet så inte staffs behöver ta det. Så servervakt är som en liten mini staff

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag är sjukvårdare så underlättas det om jag blir servervakt då jag kan kicka och banna folk när de gör regelbrott. Ex när jag ska rädda en person och hen inte svarar på /me då ska jag kicka den personen. Men också för att stoppa lallandet på servern: jag tycker själv att jag ökar rp nivån om jag blir servervakt då när det finns lallare runt omkring så blir rp lallig. Då är det nra om någon kan sätta stopp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Det är ex att du /revive när du dör i ett scenario för att undvika att bli 12 timmad eller ha på /toggle id så man ser alla andra spelare
Abuse: Detb är att du använder dina perms på ett dåligt sätt alltså att du /revive i ett scenario eller att du /kick polisen och drar ifrån

Tillbaka