Nekad E1lias | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1lias

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144754555/

Ditt Hex-ID: 11000014699dd7b (Hex)

Vad är din discord tagg? E1ias#5199

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? Det är en permanent ban.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: medhjälp till korrution

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en korrution och det var emot reglerna. Vi byte roller utan att göra ett scenario runt omkring. Jag ångrar mig jätte mycket. Jag älskar Unive det finns ingen annan bättre server om jag kommer tillbaks så sak jag skärpa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och kasper pratade i dc om att byta roller att jag skulle bli Vice-boss och en annan skulle bli boss och då prata vi om att byta och då kom vi överens att han bara skulle byta rollerna och vi tänkte inte så mycket mer på det vi fortsatte rpa som vanligt då vi inte visste att det vi gjorde var fel. Jag ångrar mig jätte mycket jag älskar Unive det är den bästa servern av alla. Jag längtar att få komma tillbaks till det härliga Community.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban för att jag gjorde en korrution som var mot reglerna och jag ångrar mig jätte mycket det var jätte dumt av mig att fråga om det och att gå med på den dumma korrution. Jag ska tänka mig för innan jag gör såna här dumma val och att göra ett scenarion när man ska ta över saker och sånt liksom att prata in game och inte ta dom sakerna i dc. Jag ångrar mig jätte mycket jag sak verkligen tänka mig för och hoppas att jag får komma tillbaks så jag kan hänga med polare och ha roligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var att jag stegra vid torget och körde för fort och jag lärde mig att jag inte ska stegra vid torget och inte köra för fort. Min andra ban var att jag körde för fort i staden och jag lärde mig att inte köra för fort i staden och utanför staden. Min senaste ban var att jag sköt i en jaktbutik och gick runt med vapen och jag lärde mig att jag inte skulle gå runt med vapen och skjuta i butiken. Jag älskar Unive. Det är den bästa servern av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha utvecklat scenariot in game och pratat med honom in game att han skulle bli boss. Jag som boss skulle ha vetat om att det var fel jag ber om ursäkt och om jag får komma tillbaka så lovar jag att det inte ska hända igen jag ångrar mig jätte mycket jag älskar Unive jätte mycket det är den bästa servern av alla hoppas jag får komma tillbaka och ha roligt med mina kompisar. Jag lovar att jag ska skärpa mig och tänka mig för innan jag gör såna här misstag jag älskar Unive och hoppas jag får komma tillbaks till den bästa servern i hela världen. Jag skulle inte heller ta det med han i dc det blir metagaming om jag tar det in game bara så där när vi har pratat i dc och jag ska fråga i support först om jag får det eller inte jag ber så mycket om ursäkt Unive är den bästa servern av alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska utveckla scennarion in game så jag inte bara tar det in game bara så där när man har pratat i dc och att tänka mig för när jag frågar om någon kan byta roller utan att prata in game och att ta såna här dumma beslut att bara byta roller utan ett scenario. Jag ångrar mig jätte mycket det är den bästa servern av alla hoppas verkligen att jag får komma tillbaks och ha roligt med kompisar. Unive har också utvecklat mig som person och jag vill komma tillbaka för jag spelar dagligen på denna bra servern och nu saknar jag mina vänner in game och den härliga rpn. Det bästa med denna servern är att det är så roligt att komma in på morgonkvisten och höra alla rpa bra och ha roligt med kompisar på morgonen det är underbart att spela på denna servern hoppas jag får komma tillbaka och har roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka