Accepterad E1lias | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

E1lias

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144754555/

Ditt Hex-ID: 11000014699dd7b (Hex)

Vad är din discord tagg? E1ias#5199

Vem var det som bannade dig? Adde

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag stegra med min cross förbi en polis som jag inte såg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stegra med min cross på torget förbi en polis som jag inte såg och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var jag som stegra runt vid torget. Tänker inte göra om det och jag älskar Unive för att det är den bästa servern som finns.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte stegra förbi en polis och inte stegra vid torget. Jag är så hemskt ledsen och kommer aldrig göra om det igen.
Jag älskar Unive och det är den bästa servern som finns. Jag lovar att jag inte kommer lala lika mycket som förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket efter min ban och kommer inte göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har Godkänt.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka