Nekad E1an/BY G! | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad är ditt discord namn? alshabab. (jag har ingen tagg)

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. MIN karaktär heter Sinan Corrnor han är 18 år han har krulligt hår bruna ögon svart hår bruna ögonbryn osv. När Sinan var liten så bodde han i libanon han växte upp där och hade sina vänner där osv. Allting var bra tills de blev ett krig i libanon då hans pappa var tvungen att vara med i kriget och stå upp för libanon. Efter 1 månad så får de återgärder att Sinans pappa som heter (Bashar al ferid hamodi ahmed hassan bassan corrnor) dog i kriget och då blev Sinan och hans mamma ledsna de valde då att flytta till ett helt annat land som blev till svergie. Svergie var ritkigt tu´fft för Sinan och hans mamma. han hade svårt med svenskan men vid 12 års åldern så började han en skola med en lite bra svenska. Sinan kunde inte sitta still i lektionerna ville inte lyssna på fröken och var med mycket i slagslmål. Sinan började skaffa vänner som var med i kriminella nätverk. Och sinan började gilla de. Sinan gillade våld att hämnas att göra folk rädda för honom sen vid 16 års åldern fick sinan sin första pistol. Han gick runt med den hela tiden eftersom han nyss joinat ett gäng som heter Niners. Sedan kom ngra av oppsen och skjut sinan i bröstet 2 gånger. Sinan klarar sig och vill hämnas då han dödade den ena men den andra hitta han aldrig. Sinan fick reda på att den killen han letar efter har flyttat till en stad som heter unive. Så han tänker åka dit just nu och leta efter honom.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och utvecklande social rp och även göra rpn roligare för både sidorna av scenariot. Jag kan även bidra med en positiv och rolig rp där jag är snäll och inte är så "toxic"

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att du är i ett scenario och du skjuter mot ngn då måste inte alltid du vinna själva scenariot alltså kan även motparten vinna scenariot du är i de måste inte alltid vara du som vinner scenariot

Hur hittade du Unive? Via listan!

Vidare till muntlig interjuv du har 24h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka