Accepterad E1an/BY G! | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad heter du på discord? E1an/BY G!#1913

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer att vara aktiv nästan varje dag, spelar på unive varje dag efter skolan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit med på servern i över 1 år men då fått indragen medlemskap då o då när jag höll på att lära mig att rpa.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde ej skicka bild, men jag har blivit bannad 9 gånger vill ni själv kolla så skicka jag mig hex id (1100001134fc91d)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är simpel! de är som de låter! vakta server typ, server vaktens uppgift är även att föröska få bort alla lallare och kicka/banna de o få bort de lallarna ifrån server, och även att göra de enklare för staff teamet och hjälpa alla allmänt i servern!

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa alla o få bort alla lallare för jag själv vet hur de är att se alla lallare gå runt o lalla o jag kan ej banna/kicka de! och få bort alla lallare o de som försöker förstöra serverns rp, jag vill hjälpa alla staffs och underlätta till alla och göra de tryggare och även bättre i servern! jag har även erfarenhet sen innan över min servervakt roll och ansvarig het.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man abusar sina perms som tillexempel ifall de blivit skottlossning då så ressar jag mig sjökv direkt eller ressar mig ifall jag behöverr mat eller vatten. de kan förekomma jätte ofta som servervakt att man ressar sig själv för att kunna leva igen istället för att vänta ut tiden! eller att man ressar sin även ifall han blivit skjuten osv! de kan även också kallas för korupption!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka