- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132497576/home
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis
Vad är ditt discord namn? E100#7421
Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Jag heter E100. min karaktär föddes med mina föreldrar i svergie och sen skulle vi äka till spanien och sen hyrde vi bil och då så hände det en olycka och dom dog men jag överlevde crashen och sen bodde jag med min mormor och on fick cancer och dog och sen börjad bli kriminell.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? än bättre rp värld kommer jobba mycket på bilafärer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att eran rp värld e så bra jag själv äskar denna servern min favorite server
Hur hittade du Unive? än ven tipsade mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli lite bättre
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja känna mer pengar så jag kan köpa bil
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? lite sacrp
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis
Vad är ditt discord namn? E100#7421
Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Jag heter E100. min karaktär föddes med mina föreldrar i svergie och sen skulle vi äka till spanien och sen hyrde vi bil och då så hände det en olycka och dom dog men jag överlevde crashen och sen bodde jag med min mormor och on fick cancer och dog och sen börjad bli kriminell.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? än bättre rp värld kommer jobba mycket på bilafärer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att eran rp värld e så bra jag själv äskar denna servern min favorite server
Hur hittade du Unive? än ven tipsade mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli lite bättre
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja känna mer pengar så jag kan köpa bil
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? lite sacrp