Nekad E100 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengalen

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132497576/

Ditt Hex-ID: 110000145ded6a8

Vad är din discord tagg? E100#7421

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: ooc ingame ~L1nky. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ingame ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för jag va på ett sjukhus och då var det en död person som lågg ner vid sjukhuset och jag plokade upp honom och la honom vid lars och då visste inte han vilken knap han skulle trycka för att få vård och då sa jag tryck E

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag tänkte inte att jag skulle kunna bli bannad för det för jag ville bara hjälpa han men jag förstår nu att det jag gjort kan varit fel men asså 5 dagar tucker jag är för mycket för jag ville bara hjälpa han

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga att han skulle trycka E på keyboardet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska säga så

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka