Accepterad E.M | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199242794022/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ersan

Vad är ditt discord namn? Blanko#0407

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Almin kolovitc och är 23 år gammal och han har haft en ganska tufft uppväxt han blev mobbad och slagen hela tiden han började skolan när han var 7 och sen dess vart han mobbat han var mobbat till han fyllde 10 då tänkte han att han ska ge igen han gav igen och mobbade alla som mobbade honom och efter det började han fotboll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna utveckla min rp och få medlems jobb som polis eller marja och sånna jobb. Jag vill också bli medlem för att utöcka unives community och göra de större med seriösa spelar samt medlemmar, och medlem är som en del för att kunna utveckla och utföra högre rp nivåer samt scenarion. Jag kommer bidra till unive som medlem:
1. hög rp nivå med bra scenarion
2. utdröjda och realistiska scenarion
3. hjälpa folk som är nya med t.ex. vart man hittar ansökningar och så vidare
4. en äkta och förtrolig medlem

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp nivå många roliga rp scenarion och göra roliga det roligt för folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska tänka att man bara ska vinnat scenario själv utan att tänka att det ska vara roligt för andra personer också

Hur hittade du Unive? jag har spelat här förr men tog en paus i 1 månad ungefär

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka