Nekad E.M | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? saras bil och mc

Vad heter du IRL? Ersan

Vad heter du på discord? E.M#0407

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer öka aktiviteten med 100% eftersom det är många som klagar på aktiviteten så jag kommer vara en stabil chef och kommer bara utse aktiva och goda försäljare. Själva företaget kommer jag utveckla så att det ska ses som ett professionellt och fräscht ställe så att omdömet ökas vilket i sin tur kommer öka försäljningen. Jag kommer garantera att Saras bil och mc kommer vara öppet varje dag så att vi får en chans att sälja bilar så att vi får en god omsättning och företaget utvecklas. Anställda kommer ha höga krav så att Saras anses professionellt men kommer låta nybörjare komma in så att de kan utvecklas och eventuellt bli fast anställda med god försäljnings taktiker. Jag har planer på biträdande chefer och personalansvariga som jag vet innehar god kvalite och är aktiva vilket kommer sätta en god grund och göra yrket stabilt för framtiden. I början kommer jag utse lite fler PA så att rekryteringen flyter på och sedan när vi börjar få in en stabil mängd anställda kommer de bli nedsänkta så att det inte finns överdrivna nivåer av PA men såklart ifall de jobbar på bra så kommer de behålla deras position. Jag kommer även hålla regelbundna övningar så att jag vet om försäljningen är bra och våran försäljare är duktiga helt enkelt för att testa deras nivåer och försöka utveckla dem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur faktur system fungrerar efter som att jag har varit PA på saras innan vet jag mycket jag vet hur man bäställer bilar hur man gör för sälja de sen efter och så vidare.

Hur ofta kommer du vara inne? Min aktivitet på dagarna
Måndag: 11-00
Tisdag: 11-00
Onsdag: 11-00
Torsdag: 11-00
Fredag: 11-01
Lördag: 11-02
Söndag: 11-02

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status