Nekad E.M | Ban överklagan [HenSi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242794022/

Ditt Hex-ID: 11000014c71d426(Hex)

Vad är din discord tagg? Blanco#5378

Vem var det som bannade dig? W1IDDE

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev banand för jag bror ner min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog vid piren och skulle sälja en bil jag pratar med killen fast sedan kommer min bror ig fram och säger att bilen inte är värd pengarna osv så sedan blev jag riktigt arg och slog ner min vän

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag känner att det var en felaktig ban eftersom att jag hade gjort de irl ifall min bror hade förstört min min chans att sälja på min bil alltså så klart man blir arg då och slår personen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad innan för powergamin när jag intre rpeade på skaodor efter de så har jag lärt mig mycket nu så rpar jag alltid på skador fast det är krock med en lyck stolpe ejag rpar på sme och säger ig aj eller något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kanske inte behövd slå min bror i piren eller allas slagit honom hade kunnat ge honom en exktra chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer ge en extra chans nästa gång och inte slå mitt på piren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Jag kommer att neka denna eftersom att bara för att det är din bror så ska inte det påverka din rp och plus så tror jag inte du skulle gått och slagit ner din brorsa irl bara för att han sa att bilen var mindre värd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka