Accepterad E.M | Ansökan till Servervakt [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ersan

Vad heter du på discord? ! 𝕔𝕙𝕒𝕡𝕠#5378

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:40 - 23:00
Tisdag 14:40 - 23:00
Onsdag 14:40 - 23:00
Torsdag 14:40 - 23:00
Fredag 14:40 - 01:00
Lördag 10:00 - 04:00
Söndag 10:00 - 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat i unive i totail 1 år fast jag slutade med rp i någon månad och nu har jag blivit medlem igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1033025223404027934/1048902266876334190/image.png där kopiera det och klistra in de i eran webb läsare så kommer ni hitta

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som sagt en vakt där man har utskick på folk som gör fel, och kolla så att ingen gör något dumt eller bryter mot ett regel brott, samt att vårat yrke som server vakt är inte att leta efter problem, vi är inte för de, vi är bara vakter, som hjälper till helper/mod att kunna banna / eller kicka, och när man ska banna så ska man skicka i kanalen #ban förlängningar där /helper mod kan forsätta på bannen ifall de va ett grövre regelbrott & eller så kanske räcker med svban, Jag har väldigt mycket erfanheter, inom sv yrket för jag har varit med

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att alla i framtiden som är nya i servern, ska lyckas med de dom vill, jag vill dessutom att det ska förbättra sin rp med det där, Hur jag vill hjälpa till så mycket är att alla i den här servern har varit där första dagen, att man är ny i unive roleplay och man vet ingenting typiskt viss, Och det är inte så att jag menar att unive vill inte ha in nya folk, Nej det är tvärtom vi vill bygga upp den här servern, Vi vill att alla skall känna sig trygga med, Men bara att man läser alla regler så att man kan dem, Så blir det toppen, Så man vet vad man ska ej säga och varför, Och vad man får inte göra och vad man får göra. Samt så vill jag verkligen hjälpa de som är nya i rpet och testar unive tex hur man ska rpa vad man inte kan säga ig som tex ooc snack "kom support" sånt vill jag hjälp ickemedlemmar och medlemmar att man inte ska säga sånt ig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är väldigt dåligt att göra där man kan leda till stora åtgärder som till ett exempel att du är i en skottlossning och medans du e död och 12 timmad så revvar du dig själv, eller att du te,x säger till dina vänner döda mig döda mig jag kan ändå revva det där är abuse, att abusa på saker tycker jag är väldigt skämmigt du har tagit en intervju och du har fått godkänd då har de lakt typ hur ska man säga trust på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka