Accepterad e.h | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

e.h

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229280360/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon!!!!#4449

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adaam Svensson han har haft en tuff uppväxt han blev retad och mobbad för att han var från ett annat land han vart kallad tjockis fetto och köttbulle tiden gick och han blev mer och mer mobbad när han slutade skolan så måde han dåligt han började hänga med kriminella personer han langade pistoler och droger til dem. När han hade gjort de ett tag så vart han fast medlem i ett gäng han tog droger använde vapen och kunde inte bete sig bland andra människor han åkte in i fängelset för vapen innehav och har tagit droger efter ett tag i fängelset så mådde han dåligt av allt droger han hade tagit så polisen var tvungna att ringa ambulans dem körde han till sjukhuset sjukvårdaren sa att han skulle klara sig fint.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att bidra med bra rp och hjälpa så många som möjligt som har Unive roleplay som sin första server vilket kan göra det väligt svårt dem eftersom att Unive är en server med väldigt bra rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka utveckla servern och försöka hjälpa folk så mycket som möjligt efter som jag själv har väldigt bra rp så kan jag hjälpa väldigt många som är nya till fivem som har unive som sin första server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska ha kul på servern även om motparten vinner TEX ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay genom att min kompisar spelar på unive och jag tittar på många streamers som spelar på unive.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka