Nekad E.B | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E.B

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? eliaz

Vad är ditt discord namn? .kebabtekniker

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Fredrik reinfelt jag är 23 år och gick ungefär aldeles ut gymnasiet och plugga in på polis skolan och jag har en svart hat på mig en svart mask och svarta kläder och ett par svarta solglassögon jag växte upp på landet och när det var butiksrån så försökte jag alltid att undersöka vem som gjort det och se vad rånaren tog jag levde med en brosa och pappa min mamma dog när jag var 4 av bröst canser jag och min brosa var jätte ledsna och pappa var full hela tiden sen så försökte han med att muntraupp oss med att till exemple gå ut och fiska eller över leva is skogen jag och min brorsa lekte alltid tjuv och polis jag var ju alltid polis för jag gillade att hitta ledtrådar och att fånga tjuven för att skydda samhället

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa samhället tillexemple att vara en polis och ta in folk som langar knark eller som kör aldeles för fort och förbättra rp och jag kan även vara ambulans och hjälpa folk som behöver hjälp och som är skaddade och jag kan även vara taxi chaför och hämta upp folk om dem är jätte långt bort från stan om dem vill dit och jag har varit polis för och fick väldigt mycket beröm för efter rån så fösökte jag att hitta järningsmänen och leta ledtrådar och letar vilken bil och reg plåt och tar inför ett förhör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att liksom hjälpa dem också som är med i scenariot. tillexempel att din kompis tar en jobb inter vju och så har han alla fel men du anställer ändå han

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm random death match vdm vechile death match nlr kommer i håg saker när man har dött och spawnas copbait man tutar mot polisen och försöker göra så dem börjar jaga

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit polis för och fick väldigt mycket beröm för efter rån så fösökte jag att hitta järningsmänen och leta ledtrådar och letar vilken bil och reg plåt och tar inför ett förhör och varit kriminell och lärt mig mycket inom rpen som kriminel och polis

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag fick väldigt mycket beröm för efter rån så fösökte jag att hitta järningsmänen och leta ledtrådar och letar vilken bil och reg plåt och tar inför ett förhör

+ rep kunig inom rp härlig kille synd att din brosa lämna survern så du måste göra om allt

Nekad. Utveckla beskrivningen om din karaktär. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka