DZY
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171810632/
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nilsson
Vad är ditt discord namn? DZY#3332
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005
Berätta om din karaktär. Min roll är en person som har stort intresse för japanska bilar på nattklubbar, street racing, drifting och bilpartier. Han gillar att köra snabbt men säkert, och han ogillar polisen absolut, så han vill hellre inte stoppa dem för alltid, men i de flesta fall kommer han att stanna för att han inte vill gå i fängelse, så han gillar att acceptera liknande böter.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag tror jag kan bidra till bil träffar och andra bil evenemang på Unive och åka rundor med stylade bilar med andra som är lika intresserade av bilar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta känns som den enda seriös RP server som är svensk
Hur hittade du Unive? Såg en live stream sen kunde jag inte sluta spela på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra bil intresserade personer och kunna bidra till allt möjligt som har med billar på servern att göra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nilsson
Vad är ditt discord namn? DZY#3332
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005
Berätta om din karaktär. Min roll är en person som har stort intresse för japanska bilar på nattklubbar, street racing, drifting och bilpartier. Han gillar att köra snabbt men säkert, och han ogillar polisen absolut, så han vill hellre inte stoppa dem för alltid, men i de flesta fall kommer han att stanna för att han inte vill gå i fängelse, så han gillar att acceptera liknande böter.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag tror jag kan bidra till bil träffar och andra bil evenemang på Unive och åka rundor med stylade bilar med andra som är lika intresserade av bilar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta känns som den enda seriös RP server som är svensk
Hur hittade du Unive? Såg en live stream sen kunde jag inte sluta spela på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra bil intresserade personer och kunna bidra till allt möjligt som har med billar på servern att göra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på Unive