Accepterad DZY | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DZY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171810632/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nilsson

Vad är ditt discord namn? DZY#3332

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005

Berätta om din karaktär. Han är bilintresserad person som är uppväxt i förorterna han är 21 han är väldigt rädd att va ute sen hans kompis blev skjuten utan för hans hus så han känner sig säkrast bakom ratten i sin bil. Han älskar bilar eller rätta sagt så gillar han allt som brummar om det så är på 2 eller 4 hjul. Han är en riktig fartdåre då han tycker om adrenalinet som kommer när man susar fram genom vägarna som hans pappa gjorde innan han dog i en olycka med sin motorcykel han. Han är inte rädd för polisen men han tar hellre en böter än att hamna i fängelse

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tror jag kan bidra med en person som kommer kunna bidra med snygga bilar som åker fram på vägarna och är på bilträffar med kompisar och alla andra som har samma intresse, sen kommer poliserna få en till buse att ta och sätta böter på eller omhändertas

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den första RP server jag har kört på och sen har jag inte velat byta server, det känns också som den enda seriösa Svenska Rp server som finns för så som det ser ut så är alla andra servrar fyllda med lallare

Hur hittade du Unive? Såg på en livestream från Philip320, sen har jag också sett ett par oddshots från Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att försöka få andra att ha kul medans man spelar så att alla tycker det är kul och känns realistisk

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej har bara spelat på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka