DZY
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171810632/
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nilsson
Vad är ditt discord namn? DZY#3332
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005
Berätta om din karaktär. Han är bilintresserad person som är uppväxt i förorterna han är 21 han är väldigt rädd att va ute sen hans kompis blev skjuten utan för hans hus så han känner sig säkrast bakom ratten i sin bil. Han älskar bilar eller rätta sagt så gillar han allt som brummar om det så är på 2 eller 4 hjul. Han är en riktig fartdåre då han tycker om adrenalinet som kommer när man susar fram genom vägarna som hans pappa gjorde innan han dog i en olycka med sin motorcykel han. Han är inte rädd för polisen men han tar hellre en böter än att hamna i fängelse
Varför ska just du bli whitelistad? För jag tror jag kan bidra med en person som kommer kunna bidra med snygga bilar som åker fram på vägarna och är på bilträffar med kompisar och alla andra som har samma intresse, sen kommer poliserna få en till buse att ta och sätta böter på eller omhändertas
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den första RP server jag har kört på och sen har jag inte velat byta server, det känns också som den enda seriösa Svenska Rp server som finns för så som det ser ut så är alla andra servrar fyllda med lallare
Hur hittade du Unive? Såg på en livestream från Philip320, sen har jag också sett ett par oddshots från Youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att försöka få andra att ha kul medans man spelar så att alla tycker det är kul och känns realistisk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej har bara spelat på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nilsson
Vad är ditt discord namn? DZY#3332
Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005
Berätta om din karaktär. Han är bilintresserad person som är uppväxt i förorterna han är 21 han är väldigt rädd att va ute sen hans kompis blev skjuten utan för hans hus så han känner sig säkrast bakom ratten i sin bil. Han älskar bilar eller rätta sagt så gillar han allt som brummar om det så är på 2 eller 4 hjul. Han är en riktig fartdåre då han tycker om adrenalinet som kommer när man susar fram genom vägarna som hans pappa gjorde innan han dog i en olycka med sin motorcykel han. Han är inte rädd för polisen men han tar hellre en böter än att hamna i fängelse
Varför ska just du bli whitelistad? För jag tror jag kan bidra med en person som kommer kunna bidra med snygga bilar som åker fram på vägarna och är på bilträffar med kompisar och alla andra som har samma intresse, sen kommer poliserna få en till buse att ta och sätta böter på eller omhändertas
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är den första RP server jag har kört på och sen har jag inte velat byta server, det känns också som den enda seriösa Svenska Rp server som finns för så som det ser ut så är alla andra servrar fyllda med lallare
Hur hittade du Unive? Såg på en livestream från Philip320, sen har jag också sett ett par oddshots från Youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att försöka få andra att ha kul medans man spelar så att alla tycker det är kul och känns realistisk
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej har bara spelat på Unive