Nekad DZHENGIZ SHABAN | Medlem ansökning (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DZHENGIZ SHABAN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dzhengiz shaban

Vad är ditt discord namn? maffy8535

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 1995

Berätta om din karaktär. Jag heter dollar bunchman jag ar uppvaxt med en brorsha som heter philip min start i familjen vart att jag forlorade min famil nar jag va liten dom so lamnade min familj mig och jag har fot klara mig sjalv , nar jag var redan som barn ar behovde jag ta hand om min brorsha och mina farmbroder det var svart sa hela familjen imigrerade till Unive fran bulgaria /och några från familjen från turkiet (jag e halv bulgarian och halv turkiet ) men pa vagen ditt sa tapade jag min adopterade brorsha som hette philip nagra ar senare fick jag kontakt med han och nu ar vi tillbaka tillsammans och starkare, mitt intresse ar att jag ar intresserad i att vara en ultras for ett lag i bulgaria som heter djuneyito gangido och mitt andra intresse ar bilar, min bil som jag hade i bulgaria gillade jag jatte mycket min bil som var en bmw m140i xdrive . jag har alltid viljat vara en Car dealer men jag tror inte att jag kommer lycka med. Tack for mig och detta var min historia om dollar bunchman. mvh dollar bunchman!

Vad kan du bidra med till serverns RP? min stora drom har alltid varit att bli polis.
jag ar bra pa att se problem och ar even en bra problemlosare
Jag kan hjalpa med till manniskor att hitta vart dom ska befinna sig i livet och annat som ga pa svart livet eller pa en annan grejer sport tip . Jag ar en jatte snabb och effektive jag online hela natten pussar alla kollegor nu :) <3

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scenario ska det va kul för både spelarna i scenariot att en inte hela tiden ska vinna att den andra också ska få vinna så det blir roligt för alla i ett scenario.

Hur hittade du Unive? jag kollade yt videos och jag vill spelade har mitt hjarna sager att har okej for mig det har roligt mycket jag alskade alla har mycet bra manniskor det finss nogon hjerlp till mig och <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka