Accepterad dyrmin | Medlem ansökning [Ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dyrmin

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? dyrmin

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. 23 åriga Lars Jansson är en ung och energifylld själ, Han älskar att prata med folk och hälsar på de flesta han träffar på. Tidigare har han jobbat på MAX Hamburgare där han jobbade sen han var 16. Då han jobbade där väldigt länge och jobbade väldigt hårt så han han efter bara 5 år bli restaurangchef och tjänade då ganska bra pengar. Han har alltid varit singel men har alltid bott med sin kära bror Henrik. Henrik däremot han hade inga pengar därför fick lars alltid betala alla räkningar och tröttnade tillslut och bestämde sig där och då att flytta till en annan stad där de båda kunde få ett fint betalt jobb och starta sina nya liv.

Vad Lars ska jobba med är inte helt klart men han hade då inte tänkt att gå tillbaka och jobba på en snabbmats kedja i alla fall. Eftersom han redan tjänat en del pengar i sitt liv så är inte det någon prioritet då han vet att livet inte blir bättre utav mer pengar. Nu ska han försöka hitta ett lungt och avslapnande jobb där han kan ta det lungt och ha det trevligt med kollegor.

Lars har inte många intressen men däremot har han alltid varit intresserad av välgörenhet och alltid varit först med att vara volutnär när det behövs på det flesta ställen. Men däremot så höll han alltid hårt i sina pengar och donerade inte en krona av hans egna pengar till någon organisation.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas på att kunna bidra med bra och rolig RP där samtliga deltagare i scenariot kan ha roligt. Jag kommer även göra mitt bästa för att få all RP jag deltar i att bli så realistisk som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att alla som deltar i scenariot ska ha kul. Detta betyder att man inte alltid måste vinna alla scenarion utan att man ska låta alla vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag, RDM, VDM, NLR och metagaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på ett par servrar tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka