Nekad Dyresh | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
400
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? Dyresh#1000

Vem var det som bannade dig? GUZZ

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming & FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och förstörde någons scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej, så allt började med att jag blev tagen av polisen pga grov olovlig körning. Jag åkte med i polis bilen och allt gick bra. Jag frågade poliserna när vi var påväg till fängelset "Kommer ni söka igenom mig när vi kommer fram". Poliserna svarade ja. Jag satt i bilen med handbojor och fönstret var neddraget. Jag tänker inte efter och kastar ut en kniv när vi väl sitter i bilen. Just då känner jag, ånej nu tänkte jag inte efter och blir bannad här, och det blev jag när vi väl hade tagit mitt förhör i fängelset. Så det var hela storyn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag förstår varför jag blev bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg vad jag blev bannad för men det var typ en 2 timmars ban eller något. Jag tog lärdom av det och av denna bannen jag har nu har jag också lärt mig något. Jag är ny till RPande och att bli bannad är bara för att lära sig, för varje gång jag har blivit bannad har jag lärt mig att jag inte ska göra det igen och jag blir bättre att RPa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kastat kniven

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig, jag kommer inte kasta ut saker när jag har handbojor och speciellt inte när jag sitter i en bil. Det är FailRP och det ska man inte göra. Just efter jag kastade ut kniven kände jag att jag hade gjort bort mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka