Accepterad Dyresh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? Dyresh

Vem var det som bannade dig? Joffa

Bild på banmeddelande: image (9).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag tror staffen valde att banna mig för jag tröck u när jag plockade meth, vilket var väldigt dumt i mig och det kommer aldrig hända igen, han satt en helt rätt ban och det förstår jag. Det var väldigt dumt av mig och jag blev förbannad och gjorde det för jag hade lyckats bugga bort 300 svavelsyra och det var därför jag gjorde som jag gjorde, satt 2 timmar o plocka vanligt innan sen så försvann de o då gjorde jag sådär-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit med kompisar vid grovestreet sen så åkte jag till methplocket o skulle plocka svavelsyra för att sedan vara social och byta med gambino mot kokain för att vi ska få univeados, jag plockade svavelsyra för jag hade buggat bort svavelsyra, 300 gram och nu var jag förbannad o gjorde så. Den var rätt och jag gjorde fel. Jag gjorde det flertals gånger på klippet och jag förstår hans beslut till 100%.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt lagd och bannen är helt rätt, jag gjorde grovt fel och jag står för hans ban och förstår den till 100%, det kommer absolut inte ske igen och jag förstår inte varför jag gjorde sådär från första början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort var att inte trycka u för att plocka svavelsyra vid meth plocket, det var somsagt väldigt otur av mig att jag lycakdes bugga borrt 300 svavelsyra och det var anledningen till varför jag gjorde det, annars skulle jag producera och inte vara där mer, jag hade hört av några andra att man kunde trycka u för att göra det snabbare och det var därför jag gjorde det, bara för att testa, det var fel av mig och jag förstår det till 100%.

Har du lärt dig någonting efter din ban?
Jag har lärt mig att man aldrig ska trycka U när man gör droger och att man inte ska lyssna på sina vänner när det kommert till bugg abuse etc, jag gjorde fel och jag har tagit lärdom av det jag har gjort, kommer aldirg att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka