Accepterad Dyresh | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
400
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? Dyresh

Vem var det som bannade dig? R.B

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig för jag powergameade. Jag blev grovt vdmad och jag valde att inte rollspela på det då jag blev väldigt förbannad på personen som gjorde det. Jag gjorde fel och jag blev bannad för det vilket jag förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid univeados och skulle försöka göra något scenario eller liknande, så väljer en av mina kompisar att vdma varenda av oss som står vid univeados, väldigt tråkigt att han måste lalla sådär. Jag valde att inte rpa på det då jagh blev förbannad och då blev jag bannad, väldigt tråkigt att man blir bannad när andra gör regelbrott mot en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se det från olika perspektiv, enligt mig så tycker jag verkligen inte man ska rpa på regelbrott speciellt grova regelbrott när det gäller detta, jag blev grovt vdmad och valde att inte rpa på det. Men jag tror R.B tycker den är rätt då jag valde att inte rpa på att jag blev grovt vdmad.

Däremot så kan man ändå tycka att man inte ska rpa på dessa regelbrott, om man nu skulle bli utsatt av terrordåd, ska man då rpa på att man blir skjuten i huvet när någon gör terrordåd vilket är perma ban, nej det gör man ju inte, då ressar man och bannar personen och så skriver en staff i ooc "rpa inte på det", det gäller samma när någon lallar eller streamsnipear, då skriver en staff i ooc "Rpa inte på det hit och dit". Detta är nästan exakt lika, jag blir utsatt av regelbrott och JAG blir bannad för jag inte väljer att rpa på skador när jag blir grovt vdmad. Såg ett klipp när Lexty blev vdmad av en grabb o han valde att skita i o rpa på att han blev påkörd utan bannade personen,vilket jag också tänkte göra men jag inte hann göra utan istället blir JAG bannad för jag inte väljer att rpa på skador när jag blir utsatt av ett grovt regelbrott vilket var en grov vdm i detta sammanhang, riktigt tråkigt . Så därför tycker jag att min ban är felaktig.

Dock så förstår jag hans sida och hans beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blvit bannad tidigare för små grejer, 5-6 månader tillbaka, kommer knappt ihåg de.

Jag har blivit bannad för problem spelare vilket var en felaktig ban tidigare, jag har lärt mig att ta hand om min rp och att alltid tänka efter innan jag gör mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpa på att jag blir utsatt för ett regelbrott vilket är ganska skevt men men.
Det jag skulle göra var att välja att rpa på att jag blir avsvimmad eller får någon sorts skada eller liknande, med /me eller /sme.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid rpa på skador fullt ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Du ska rpa på allt som sker ingame. Sker ett regelbrott så rpa, klippa och kom support. Då hade personen som vdmat suttit här nu och velat bli unbannad. Med det sagt så vet du vad du ska göra och dethär ska liksom aldrig hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka