Accepterad Dyresh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
400
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? Dyresh

Vem var det som bannade dig? Anders bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev permanent avstängd från unive för att jag riktade med automatvapen lite utanför sjukhuset på ett gäng som vi hade försökt kidnappa hela dagen men inte lyckats med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi i santa blanca hade försökt nästan hela dagen att kidnappa yakuza, vi åkte dels vid gamla sinaloa och hoppade ut ur bilen, men så fort vi hoppade upp och drog vapen o började rikta så körde de bara ifrån, sen efter detta så valde de att så fort de såg vår bil att köra ifrån oss. Sen så såg vi de vid sjukan, deras rsq8. Jag blir förbannad för vi adlrig har lyckats kidnappat de innan, sen när vi väl är där, han kör ifrån och det blir inget scenario, vi följer efter och de kör fram åt tillbaka lite bakom sjukan och då börjar det skjutas, jag sitter kvar i bilen och det skjuts och sen drar vi därifrån, han som skjöt fick inte ens åtgjärder men jag fick åtgjärder för jag riktade utanför sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar till 100% varför du bannar mig men jag har kollat igenom alla klipps och bevisen ni har på mig och på klippet ser man bara att jag tar fram någonting. Man ser inte om jag tar fram ett vapen eller riktar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för powergaming - att alltid rpa på skador ((länge sen), där jag körde in i ett träd och där jag valde att inte rpa på några skador alls utan bara köra därifrån.

Suntförnuft - Blev suntförnuft bannad av limpis för några månader sedan för att jag tog kropparvid kokssäljet när vi hade vunnit ett scenario, sen valde jag att loota en kropp också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte försöka göra ett kidnappningsscenario utan bara skita i dem och kanske göra det lite mer bortanför sjukhuset eller lite mer diskret, dock är det väldigt svårt att kidnappa folk nuförtiden för så fort man hoppar ut ur en bil så kör de bara därifrån, jag valde att dra upp vapen lite utanför sjukan för det kanske skulle ske mer fearrp men de valde att bara dra därifrån så fort jag hoppade ur bilen, jag skulle helt enkelt bara väntat på rätt tillfälle lite bortanför sjukhuset och försöka .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att adlrig rikta på sjukan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ao

Senast ändrad:
Ska igentligen bara ha 8 bans då GABBO valde att banna mig 3 gånger för samma sak förut.

Om det finns klipp på min ban vill jag jätte gjärna se det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka