Inaktuell Dyresh | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Ditt discordnamn: 1Herre

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff är för att jag tycker att jag har ett bra bemötande när jag pratar med nya personer. Jag skulle vilja testa på nya saker och hjälpa unive så mycket som möjligt. Jag tycker att unive är en otroligt bra server och jag tycker att staffsen just nu är extremt väl bemötande. Jag är inte rädd för att ta åtgärder och jag tycker att jag har bra koll på hur man är som krim ansvarig & donations ansvarig. Jag tycker att jag har rpat ett ganska bra tag och just därför vill jag testa på något nytt. Jag är inte heller rädd för att ta kritik utan för mig är kritik något bra och sånt man lär sig av. Jag kommer vara väldigt aktiv inom mitt yrke och jag ska göra allt för unives bästa!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är den kriminella rpn, just nu så springer folk runt som vilda höns och hetsar samt leker coola framför andra gäng, folk bryr sig riktigt inte. Man fearrpar, man powergamear etc, det finns ju såklart folk som har en väldigt bra rp, som spelar för att motparten ska ha kul också och rpar utmärkt, men sen finns de dessa små problem som behöver skruvas på för att den kriminella rpn ska bli så underhållande och bra som möjligt, folk ska tycka att den kriminella rpn på unive ska vara seriös & profesionell.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag ska göra för att stoppa detta är att åtgjärda dessa kriminella som håller på såhär, vi ska hitta en lösning för detta problem och talas vid med individerna som gör detta, och varför de håller på som de gör, för att få en större inblick på hur folk beter sig och varför, vi kommer också ta drastiska och hårda åtgjärder mot dessa individer som håller på på detta sett och åtgjärda problemet för att rpn på unive ska bli så rolig som möjligt för alla. Man ska inte vara rädd när man kommer in i ett scenario att folk ska fearrpa, emote abusa etc.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt, att man som staff ska ha koll på vad man gör och att spelarna på servern ska se en som person som en vettig och genuin person, att man ska behandla alla med respekt och att alla ska behandlas likadant , alla ska få sin röst i ett support samtal tex och alla ska ha rätt att berätta om sin synvinkel i scenariot som har skett tex. Folk ska veta att när de pratar med mig, så ska de redan då känna att. "denna personen är en bra staff och kan sin grej".

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? JAg kommer kunna vara aktiv väldigt ofta
Slutar 16 på måndagar
14 på tisdagar
15 på onsdagar
17 på torsdagar
15 på onsdagar
Jag kommer kunna vara aktiv minst 2 timmar om dagen & 4 timmar på helgerna, sen kan det vara så att jag jobbar mer om jag är sjuk etc.

Hur länge har du spelat på Unive? 15 juli 2022 Började jag spela på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka