Accepterad Dyresh | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Ditt discordnamn: Dyresh#3159

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff är för att jag tycker att jag har ett bra bemötande när jag pratar med nya personer. Jag skulle vilja testa på nya saker och hjälpa unive så mycket som möjligt. Jag tycker att unive är en otroligt bra server och jag tycker att staffsen just nu är extremt väl bemötande. Jag är inte rädd för att ta åtgärder och jag tycker att jag har bra koll på hur man är som krim ansvarig & donations ansvarig. Jag tycker att jag har rpat ett ganska bra tag och just därför vill jag testa på något nytt. Jag är inte heller rädd för att ta kritik utan för mig är kritik något bra och sånt man lär sig av. Jag kommer vara väldigt aktiv inom mitt yrke och jag ska göra allt för unives bästa!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? träningar på måndagar, onsdagar, torsdagar och typ 1 gång på heljerna. Träningarna är oftast 19-21 eller 18-20 (på vintrarna) har ett schema där jag slutar 16:00 måndag, tisdag och fredag. Slutar 13:15 på onsdagar och 16:40 på torsdagar.

När jag kommer hem gör jag oftast skolarbete först och träning först. Spelar unive typ 3 timmar/Dag, och ifall det skulle bli så att jag blir staff blir jag nog aktiv 3 timmar och rpar 1 timme kanske.

På somrarna brukar det vara 5 dagars träning/vecka. Samma schema som jag skrev ut. Samma sak där, fast 5 timmar per dag kanske. 4 timmar som staff och 2 eller 1 tim rp

Hur länge har du spelat på Unive? 15 juli 2022 Började jag spela på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte varit staff tidigare på någon rp server men jag har varit det på minecraft servrar och annat så jag vet hur man uppför sig som staff och hur man alltid ska visa ett gott exempel och hjälpa de som är nya på servern.

Jag kan vissa commands som
/freeze (id) - Fryser en person så de inte kan röra på sig

/unfreeze (id) - Gör så att personen kan röra på sig igen

/toggleid - du ser allas id

/kick (id) - Du kickar någon om de gjort något litet regelbrott, tex (lallar på piren etc)

/addkey - Du lägger till en nyckel

/m (id) - Du skriver till någon (ooc) . Tex, "Stäng av, toggle id" etc

/revive (id) - Du revvar någon

/noclip - du blir osynlig

/dv - Du dvar en bil

/bring (id) - Du får någon till dig

/ban (id) - Du bannar någon

Jag har tidigare erfarenheter som servervakt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb & Rp

+rep riktig duktig! skulle passat perfekt som staff och hade bärt rollen med respekt<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka