Inaktuell Dyresh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad heter du på discord? Dyresh

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att servern ska bli större, och att alla nya spelare ska få en chans att spela på unive på riktigt. Hjälpa nya spelare med hur man spelar och hur man gör olika saker och se till att folk vet hur servern funkar. Jag har varit helper förut så nu vill jag testa på något nytt och testa på hur det är att vara medlemskaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har ett väldigt gott bemötande bland folk och jag tycker att det är spännande att träffa på och prata med nya spelare eller nya människor, jag har lätt att prata med folk och jag tycker att hjälpa spelare på servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra människor som man själv vill att den personen ska bemöta dig, man ska självklart bemöta de med en glad ton och att de nya spelarna ska få en god inblick på hur servern funkar. Man ska vara instruerande och hjälpa dem med saker som de behöver hjälp med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill bidra med ett gott exempel och i och med att jag gör det så kommer spelarna se att Staffans på denna server är seriösa och schyssta. Att Staffsen är som medlemmens högra hand och är där för att hjälpa och bidra med ett gott exempel.
Förstog inte frågan riktigt men detta är det jag kom på iallafall.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de ska vara villiga att lära sig, jag tycker att de inte ska behöva kunna varenda regel till punkt och pricka men att de iallafall ska vara villiga att lära sig och verkligen visa nytta. Att de iallafall ska kunna grundreglerna i rp och vilja lära sig nytt och vara villig att träffa nya personer och lära känna dem. Att den medlemmen kanske blir staff eller liknande, att personen ska ha den drivkraften.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara instruerande och visa ett gott exempel för servern och för de nya spelarna, hjälpa de så mycket som möjligt och verkligen visa vad jag går för. Hjälpa spelarna med saker som de behöver hjälp med osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Sommarlov - mycket sommarjobb. Kommer ha denna sommar att jag jobbar 4 veckor 9-15 från vecka 26 till vecka 30. Kommer dock spela mycket på kvällarna och arbeta med MA arbete. Har också mycket träningar på dagarna som är från 18-19:30. Detta är veckodagar och ibland tävlingar osv på helger. På skoldagarna är det 8-16 och träningar samma tid där. Mycket staff arbete på kvällen isf

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nix

Glömde skriva - staff arbete 2-3 h om dagen.

bror due p bannad hur tänker du min vän, inte lätt när det är svårt... hihi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka