Accepterad DynamoS | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Davis

Vad är ditt discord namn? DynamoS

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Björklund

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, Nyfiken, Engagerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Fredrik Björklund han är en driven, nyfiken och engagerad person som vill komma tillbaka till yrket som Polis. Fredrik blev skadad på grund av ett ingripande han var med om vbilket har lett till att han behövt ta tjänsteledigt i 1 år men nu har han fått av läkaren att han får komma tillbaka till jobbet. Därför har Fredrik bestämt sig nu för att ansöka till Polisen och fortsätta det han brinner för. Fredrik har ingen sambo eller partner men då han är trygg i sig själv känner han inte stressen att ha det vilket har gjort att han mår bra med sina vänner. Sina vänner däremot kan han inte leva utan då han sociala kontakter anser han är viktigast av allt i världen. Fredrik har inga syskon men har förlädrar som stöttar honom i livet vilket har gjort att under sin uppväxt har han blivit motiverad av att jobba som polis då han farfar var och jobbade för polismyndigheten i region Unive vilket han vill ta efter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En social RP där det inte handlar om att vinna scenarion men att istället fokusera på att ha de kul samtidigt som man kan gränsen till att vara lallig vilka många saknar. Jag har sedan länge sen tillbaka spelat RP vilket gör att jag vet hur RP funkar och därav har den kunskapen. Som sagt är jag 21 år och mogen och förstår konsekvenser av mina handlingar och därför tänker man alltid en gång extra innan man gör något som kan ge konsekvenser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för att vinna scenarion utan att man ska spela för att alla ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag vilket har varit sjukt länge sen nu. Tidigare hade jag inte den djupgående kunskapen för hur RP funkar men under åren känner jag mig trygg hur man spelar RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Halv-OOC In-Game vilket innebär att använda ord som "Gud" istället för staff osv istället för använda OOC chatten väljer man att säga det istället. COMBAT LOGGING är ytterligare ett regelbrott som man stöter på rätt så ofta speciellt i rollen som polis på unive. Det som händer här att personen som till exempel ska gripas väljer att ALT F4 för att försvinna från spelet och sedan komma tillbaka och spawna nån annanstans för att kringgå att sitta i fängelset.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har flera års erfarenhet inom RP och hoppas att jag kan bidra till en trygg och härlig miljö för både erfarna RP spelare men också dem nya.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka