DynamoS | Chef-jobb ansökan [Advokat] [T] [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DynamoS

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins Advokatbyrå Chef

Vad heter du i verkligheten? David

Vad är ditt användarnamn på discord? DynamoS

Ange ditt födelsedatum: 30 Maj 2003

När fick du medlemskap på Unive? Fram och tillbaka vet inte exakta datumet men varit medlem i Unive Dcn sedan 28 Jan 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare haft ledande positioner inom Polis RP på den här servern och har varit högt uppsatt. Jag har även haft rollen som EC och biträdande EC för flera sektioner inom myndigheten, vilket har gett mig djup förståelse för hur man ska styra en enhet med många personer. Just nu är jag personal ansvarig i Wallins Advokatbyrå vilket också har visat att förtroendet för mig och min professionalism har lett till att kunna ha denna roll just nu. Men nu har jag bestämt mig att ta steget för att ansöka om chef. Utöver min erfarenhet inom RP arbetar jag i verkligheten inom juridiken, vilket gör att jag kan tillföra en unik kombination av professionalism och realism. Men bara för att jag kan juridik så strävar jag ändå efter en Social RP för att det också ska vara roligt för motparten (Polismyndigheten) och inte enbart genom torra lagparagrafer, utan med en social och engagerande bemötande för att det ska bli bättre och roligare scenarion.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Både få mer erfarna men aktiva spelare som kan öka social rp samtidigt som man kan vara seriös och professionell.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aktiv vardagar från 17:00, Helger kan jag spela alla tider och hålla koll på discord.

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep väldigt duktig inom jurudik, snäll, skön och trevlig. Väldigt mogen och skulle passa perfekt för denna roll

+Rep riktigt mogen kan nästan allting är OTROLIGT MOGEN FÖR DET.!!!! Om han inte blir chef så vet jag inte vad då är det något fel med er. Han är riktigt kompetent och gör aldrig fel. Ge han en riktig fin plats inom chef inom Wallins advokatsbyrån.!!

++rep väldigt bra adovkat som jag har fått höra och sätt samt jag tror att han blir skit bra advokat chef eftersom att han kan väldigt mycket inom jurudik samt trevlig och mogen tycker att han bör bli advokat chef

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Wallins Advokatbyrå.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka