Nekad Dynamitaffe | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Al-Ns

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178285838/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? DynamiT-affe

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Fred Svensson, född 1999-03-03. Fred har bott i Örebro/Sverige i hela sitt liv, han kom in på Engelska institutet, och därför är väldigt duktig på Engelska. Han fick en Merit nivå på 330 vilket gjorde att han kom in på Naturvetenskapsprogrammet i Täby.
Efter Täby gick Fred på KTH. Fred är nöjd med sin utbildning, hans föräldrar var lite nervös för han i låg och medel stadet. Han hade väldig hög frånvaro, och då trodde lärarna att han inte lärde sig lika mycket som dom andra barnen. Han kände väldigt mycket skuld över det. Men som lärarna inte visste, inte ens hans föräldrar visste var han mycket bättre på att ta in saker än dom flesta barnen. i hög stadet gick det bättre, eller faktiskt mycket bättre. När frånvaron minskade så höjdes betygen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli whitelistad på den server för jag spelar väldigt ofta ca 3-4 timmar om dagen och vill i framtiden kunna bli typ servervakt eller något sånt så jag kan hjälpa till att få bort lallare m.m som jag möt på ganska många gånger och då inte kunna gjort något åt då och har ganska bra koll på rp då jag har 175 timar på fiveM och ska försöka sprida så mycket glädje som möjligt och ha roligt. sen vill jag kunna skaffa jobb på typ marja lisas då jag märkt att ganska ofta inte är någon där som jobbar och det är kö på typ 5-10 personer men jag brukar spela på morgonen och i bland på kvällen och på kvällen är det fler inne men inte på morgonen och då om jag till exempel får jobb på marjas så finns det nån som nästan jobbar hela tiden på morgonen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar Unive på grund av deras höga Rp nivå, och mängden spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på grund av några vänner som tipsade mig, och jag är väldigt glad att jag blev tipsad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel hos er på unive är att ha roligt, skapa händelser som i sin tur att bli historia att titta tillbaka på i framtiden och utveckla Rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill hitta många vänner att var med och att ha en bra rp nivå i alla scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har testat lite olika små servrar men det är inte så kul att Rpa utan så många spelare och det bevisar nog även att Unive är den bättre servern om man tänker på alla nöjda spelare.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka