Accepterad DyllaXM | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DyllaXM

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198326913667/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dylan Thorneus

Vad är ditt discord namn? Dylla XM#9235

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dennis Thomson och är 25 år gammal. Som ung var han inte så bra i skolan och hoppade ur skolan direkt efter grundskolan. Han flydde hemifrån när han var 15 och började med att stjäla och smuggla knivar. När han blev äldre så började han smuggla vapen som pistoler och andra skjutvapen men blev sedan arresterad för olaglig vapensmuggling. När han kom ut ur fängelse vid 22 års ålder så har han sen dess försökt att glömma sitt gamla liv och startat om på nytt och försöker få jobb som arkitekt och rita hus istället för att smuggla vapen och leva på gränsen att bli tagen av polisen hela tiden. Men det är svårt att glömma de yngre åren av sitt liv tycker han men gör sitt bästa för att glömma det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle hellre ställa frågan "varför skulle du inte få bli medlem på Unive?" För att jag har inlevelse för att roleplaya för att jag har roleplayat mycket förr i tiden på andra spel så jag vet hur man sköter/beter sig och agerar när man roleplayar som en annan person än sig själv. Jag kommer antagligen inte kunna påverka servern så jättemycket eftersom jag är här för att roleplay och ha kul och skaffa vänner men jag kommer däfenetivt inte göra Unive till en sämre plats för att jag gillar roleplay och Unive är en sådan fantastisk server så att missköta sig och bli bannad skulle bara dumma personer utan medkänsla och känslor göra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kollade upp lite och eran server såg ut att vara väldigt rolig och trevlig med bra mods och snälla medlemmar. Det är också en svensk server vilket gör det lättare att roleplaya när det är på ens eget språk vilket också gör att jag är intresserad av just eran server.

Hur hittade du Unive? En nära kompis till mig rekommenderade er och sa att ni var en bra server med snällt folk och rolig roleplay. (Vilhelm Arblom. BalteN#6969)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framför allt att ha kul och lära känna nya människor, men också att bli bättre på att kommunicera och känna mig in i hur andra människor tycker och tänker och helt enkelt bli en bättre människa antar jag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bättre person både på att vara social och kunna känna mig in i hur en person (i detta fall min karaktär) känner sig och mår. Även att senare när jag har börjat lära känna servern lite bättre kunna delta mer och försöka påverka och göra Unive till en bättre spelupplevelse än den redan är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. jag har bara kört vanlig GTA5 förut, men har ganska mycket erfarenhet tack vare andra roleplay spel som jag har spelat förr i tiden.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår att om jag försöker bli hetsaccepterad eller ber om att få min överklagan läst så kommer jag att bli nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka