Accepterad Dylanofficiell | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dylanofficiell

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354090833/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dylan Kadir

Vad är ditt discord namn? Dylan Kadir

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1997

Berätta om din karaktär. Hejsan! Jag heter Bené och jag har precis flyttat in i min nya lägenhet i Unive city!
Jag är en ung kille som har drömmar om att bli polis och därför så pluggar jag just nu i polishögskola så jag kan utbilda mig till att bli en polis.
Jag gillar att lära känna nya människor och hjälpa dom som behöver hjälp och som har hamnat i akuta situationer i livet. Jag har haft en bra uppfostran och jag vill göra mina föräldrar stolta! Farsan är en gammal veteran, Han var en kurdisk soldat som kämpade för frihet och jämställdhet. därför är det viktigt för mit att bidra och påverka samhället så gott jag kan!
Jag vill hjälpa folk i samhället och hålla gatorna rena från kriminella som förstör för oss andra och samhället förstås.. så jag vill bidra med nånting

Varför ska just du bli Medlem på Unive? I am a good behaviour som man brukar säga på engelska. Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad plus så har jag flera års erfarenhet här på FiveM och har tidigare varit Polis chef och Moderator på Stockholm city RP (2017) och varit aktivt spelare på massa andra servrar, sluttade dock spela spel runt 2019 och haft mycket fokus på mitt jobb o privata liv och har inte haft tid för spelandet och tappat suget helt och hållet, men nu vill jag göra en comeback och börja bland annat spela FiveM drf är jag just ut efter en seriöst RP server där jag kan trivas i och bidra servern till nått bra!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har läst hur seriösa ni är och jag är just efter en seriös RP server där folk kan följa reglerna och RPa på riktigt och respektera varandra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade er genom Youtube faktiskt, satt och kollade lite på five M videos och där jag upptäckte er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att påverka spelandet och karaktärens liv så gott jag kan och få karaktären att lyckas och ta sig framåt genom alla motgångar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en seriös och pålitlig spelare och lära känna grundarna och spelarna i spelet för att kunna bidra med hjälp och stöd så gott jag kan!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfälligt inte. Jag vill helst hålla mig till en server därför har jag just valt "Unive" för det verkar seriöst och bra!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det har jag förstått.

Tillbaka