Nekad Dylan_Andersson | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
53
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Dylan

Vad heter du på discord? Dylan_Andersson#9448

Hur gammal är du? 15 2007

Hur länge har du spelat på Unive? 24 September 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att sjukhuset ständigt lever upp till medborgarnas förväntan. Trygg vård ska vara en självklarhet i staden! I ett sjukhus ska all personal trivas, en god arbetsmiljö är ett måste. Därför vill jag att man ska utreda ytterligare riktlinjer för all personal som är i kontakt med patienter för att förenkla, effektivisera och utöka vårt arbete. Jag kommer att anställa nya kollegor efter efterfrågan men att ha antagningsprocessen som lever upp till både mina och sjukhusets kvalificeringar för att få så bra och arbetsam personal som möjligt som gör sitt jobb till sin högsta prio. Arbetsmiljön kommer vara en av min högsta prio då arbetsmiljön är en grundpelare för att få en effektiv och stabilt sjukhus. Att skydda och värna om patienten ska vara en självklarhet inom sjukvården, Och det ska jag se till! För att genom en god arbetsmiljö, erfarna och förnuftig vårdpersonal kommer en stabil arbetskår. Tillsammans lägger vi grunden för den bästa möjliga patientsäkra vården!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Under hela 2020 gick jag från undersköterska till överläkare. Senare år 2021 var jag Regionschef i Unive. Jag kan klart säga att det var den bästa perioden i historien för sjukhuset. Jag såg alltid till att det var personal i tjänst som var utbildade och kvalificerade efter medborgarnas behov. Vi hade kompetent personal som också hade arbetsmoralen för ett bättre sjukhus. Rekordet var en dag när vi hade hela 28 enheter i tjänst. När vi var så mycket personal så delade vi in två grupper. Ambulanssjukvården och Sjukhuset. Ambulansen körde in patienter till sjukhuset. När patienten kom in hade vi alltid förberett ett operationsrum med vårdpersonal för att behandla skadan. Detta samarbetet underlättade något enormt då vi redan innan patienten ankommit till sjukhuset visste vad som hade hänt och vad vi skulle förbereda oss på. (Detta var endast när vi hade en stor grupp i tjänst.)

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket jag bara kan, 2-6h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka