Accepterad Dylan_Andersson | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
53
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Dylan

Vad heter du på discord? Dylan_Andersson#9448

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är rätt aktiv på servern, mellan 2-6h per dag då jag även är chef på Securitas

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 24 September 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger, https://gyazo.com/2e1cfc52524076f14ce47027ede98ff3

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en viktig roll på en servern, Servervakterna är inte befästa med samma maktbefogenheter som admins eller mods, men de har fortfarande en viktig roll i att se till att allt fungerar som det ska. de är till exempel ansvariga för att hålla koll på omgivningen och se till att spelare följer de givna reglerna. För att utföra sin roll effektivt, måste servervakten ta proaktiva beslut och vara medveten om vad som händer på servern. De måste ha en god förståelse för serverns regler och riktlinjer, samt vara beredda att vidta åtgärder när de ser något som bryter mot dessa. En servervakts uppgift att övervaka servern, främja en trevlig spelmiljö, och se till att reglerna följs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har en stor passion för unive och vill bidra till en positiv spelupplevelse för andra spelare. Jag tror att jag har den rätta inställningen och de kunskaper som krävs för att sköta uppgifterna på ett professionellt sätt. Att ha möjligheten att hålla ordning på servern och bidra till en bättre upplevelse för alla spelare skulle vara en stor ära för mig. Jag hoppas också att det skulle ge mig en utmaning och möjlighet att lära mig mer om ledarskap och beslutsfattande. Jag är också Securitas Chef på servern och ser dagligen hur många bryter mot serverns regler och kommer brinna för att få en så bra spelupplevelser för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är två viktiga begrepp som kan förekomma på en server, inklusive som en servervakt.
Korruption innebär att en person missbrukar sin makt för att få fördelar som de inte skulle ha annars, eller för att skada andra. Det kan till exempel ske genom att man som servervakt använder sina befogenheter för att gynna sig själv eller sina vänner, eller för att förbjuda eller straffa andra spelare på orättvisa sätt. Abuse innebär att en person missbrukar sina befogenheter för att skada eller kränka andra spelare. Det kan ske genom att man som servervakt till exempel utger orättvisa straff, eller använder sina befogenheter för att trakassera eller mobba andra spelare. Det är viktigt att vara uppmärksam på dessa frågor som servervakt och att undvika både korruption och abuse.

Godkänd efter muntliga!
Känner att du är extremt kompetent för att vara servervakt och du verkar även ha varit väldigt lojal mot servern under 3 långa år.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka