Nekad dw41rn | Medlem ansökning (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dw41rn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Svensson

Vad är ditt discord namn? Adolf_DW4R1N

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bert gunarsson, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är svensk och mina framtidsplaner är lite oklara skulle jag säga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med go och rolig enegri till servern och trevlig stämning

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt om man både vinner eller förlorar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nope

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen rasism tillåten, Visa respekt, man ska va lojal mot servern, RDM, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det är något mer

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Är ifrån Sverige uppväxt med en farsa morsan drog i tidig ålder, i framtiden skulle jag vilja vara polis och skaffa vänner och tjäna bra med pengar och leva ett roligt fint liv.

Gärna att du utvecklar lite mer

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Jag är född och uppväxt i sverige i en liten by en timma ifrån göteborg. Jag talar flytande svenska och mår psykiskt och fysiskt bra. Jag växte upp med mina farsa, utan en mamma för hon drog när jag var liten. Har gått ut skolan och nu är jag arbetslös för stunden. Framöver skulle jag gärna vilja ha ett jobb så jag kan tjäna pengar så jag kan skaffa ett hus och köpa saker. Vill även skaffa vänner och ha det roligt framöver

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka