Nekad duvet23 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

duvet23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? huskybranderr

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Mell 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Enerigsk, livlig och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan är uppvuxen på en liten familjegård som har gått i arv i flera generationer. Hans pappa är bonde, och hans mamma jobbar deltid i en mataffär i stan. Redan som liten började Johan hjälpa till med allt möjligt på gården – från att köra traktor till att laga trasiga maskiner i verkstaden. Det var där intresset för motorer och teknik föddes. När något gick sönder på gården – vilket ofta hände – var det Johan som först erbjöd sig att skruva isär och försöka laga deev han t. Med tiden blden i familjen som alla gick till när något mekaniskt krånglade. Johan drömmer om att en dag öppna sin egen bilverkstad i närheten av gården där han växte upp. Han vill erbjuda service till både vanliga bilägare och bönder i området, som ofta har behov av att få sina traktorer och maskiner lagade snabbt. Där fick Johan rycka in och hjälpa till och har därmed stor kunskap kring bilar och motorer så ett jobb inom det ses fram emot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har över 1000 timmar på fivem och har spelat väldigt länge så erfarenhet har jag mer än tillräckligt av. Jag kommer sköta mig enligt serverns regler och även se till att mina scenarion har en hög RP nivå samt seriös nivå, litet som stort.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att du är i ett skottscenario mellan två gäng, du är själv mot flertalet andra så istället för att ge upp och bli kidnappad och få ett väldigt långt scenario med förhandlingar osv så fortsätter du kriga och slutar med att du dör och scenariot som tidigare haft mycket potential dör ut.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Såklart alla har brytit mot en regel någon gång, men jag har aldrig gjort något grovt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random Death Match vilket innebär att du utan anledning ger dig på någon som resulterar i dens död. VDM - Vehicle Death MAtch innebär att du använder ditt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har över 1000 timmar på fivem

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka