Accepterad Dustav | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dustav

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198937360434/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Penguin#4744

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi abduhla och är 23 år gammal. Han har haft en ganska svår barndom att överleva. Han bodde i syrien medans det var ett stort krig där han bodde och en dag så stormade massa soldater husen i den lilla byn han bodde. Abdi var bara några månader gammal så abdis mamma tog honnom och gömde sig under en säng medans deras pappa inte han att gömma sig och blev skjuten. När soldaterna trodde de hade kollat på alla ställen om där någon kunde gömma sig så gick de ut ur huset. bara någon dag så flydde abdi och hans mamma till sverige. Efter 16 år att bo i sverige var abdi och hans mamma ganska fattiga vid den tiden och det var där abdi började sitt krimminella liv för att få pengar åt sin mamma och honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det här är en av sveriges roligaste, bästa och mest seriösa rp server och själv så vill jag att många seriösa spelare ska börja spela på servern och att mindre rdmare ska börja.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört av ganska många på både youtube och twitch att på den här servern så är det seriös rp och att det är en av sveriges om inte den bästa servern i sverige och att roliga saker som händer. jag ville också börja spela på servern för att det brukar vara 300+ spelare inne typ 17:00.

Hur hittade du Unive? Har sett på youtube massa seriösa rp bankrån och sernarion. jag har hört att denna server har bra scripts och så har några av mina kompisar rekommenderat denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är ju att ha väldigt kul när jag rpar och att jag vill bli mycket bättre på att rpa än vad jag är nu. jag lär mig mer och mer om rp när jag kollar på spännande videos på youtube eller kollar på twitch när andra spelar fivem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli väl känd på servern med olika saker T.ex. en av de bästa på att köra bil eller något annat. jag har också ett mål med att försöka vara rolig nästan varje gång jag träffar någon.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för att jag försöker att hitta en bra rp server som jag kan spela på väldigt mycket och har kanske hittat en väldigt bra och populär server nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag helt.

Tillbaka