Nekad Dustav | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dustav

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198937360434/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Penguin#4744

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi abduhla och han är född i syrien när det var krig och han och hans familj flydde till sverige oskadade när han bara var några månader gammal. han pratar liksom inte dålig svenska han pratar normal/bra svenska som de flesta personer gör. just nu är abdi 23 år gammal och letar efter ett bra jobb för tillfället och vill gärna bli polis men han kan också bli jobba som andra yrken. han är oftast snäll men ibland blir han super arg för bara små saker. han älskar hamburgare och köttbullar. han är höjdrädd och så älskar han att bada.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill gärna ta denna server väldigt seröst och få tillgång till alla saker som man får när man blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? en kompis tipsade mig och så brukar det vara väldigt många spelare inne på servern.

Hur hittade du Unive? kompis tipsade mig och så har jag sett på fivem browsern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och göra de bästa senariosarna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att försöka bli känd på något sätt aoch att ha väldigt kul när jag spelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja, i några stycken T.ex. sjöstaden och siljan.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag helt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka