Nekad Dusse12 | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? Dusse12#7740

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009

Berätta om din karaktär. hej jag heter Theo jonsson och är en glad man jag är 22 år och jag vill bli medborgare. Jag hade en svår uppväxt min pappa var alkolist och slog mig och hugo alltså mitt syskon. Men när mamma försökte säga till så bara slog pappa henne. Visst mam ska inte slå någon men jag tänkte alltid att det var synd om pappa pågrundav att han visste ju inte vem han var. Men det värsta var när jag började förskolan och jag blev retad för pappa hela tiden folk kastade grejer på mig och gjorde bus på mig. Det ska inte var så här för en 6 när man börjar skolan. Men min pappa kom alltid hem sent på kvällarna och när vi sov slog han till oss. Men en dag så kom vi till en vacker stad den hette Unive den var väldigt fin ubbygt. Vi bodde unde ett tak i skogen och fryste. Men jag vill kunna känna att jag är en del av samhället och veta att jag kan gå ut och veta att jag får gå ut. Jag heter Theo och Vill bli något i brancen bilar men kan då då gå över till olagligheter kan hända. Jag vill kunna jobba och ha vänner och hus och familj men somsagt kan göra dummagrejer är så som peson då då blir jag sugen på att hitta på dumheter men jag är ganska trevlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna hjälpa supportsen att visa att jag vill visa min rpnivå och kunna göra samhället så det fungerar. Men jag vill kunna bidra med så staden blir rolig men både olika ämnen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra översikt och skystta personer det som är så bra är att det är verkligen uppbyggt så bra med allt och alla har en möjlig het att känna sig hemma i staden.

Hur hittade du Unive? känd server och många har berättat positiva grejer om serven. såg ut som en trevlig stad där alla brydde sig om alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Uppnå min rp på högsta nivå och kunna hjälpa till då då men samtidigt hitta på greje i staden så det händer grejer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpasupportsen så det blir mindre för dom att hålla koll på men samtidigt sköta mig och hålla koll på alla regler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Nekad Inte svarat på 48 timmar samt Inte med i discorden och behöver utveckla sinna svar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka