- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Dusse12#7740
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Theo jonsson och är 22 år och vill bli medborgare. jag växte upp i en familj som hade det svårt och bråkade mycket, det var inte bara det varje dag hörde man skott och pansarvagnar. Det ska inte vara så för en 9 åring som bor i vilken stad som helst det ska vara lungt och trygg. Jag har alltid varit en kille som velat känna sig trygg med sina färäldrar men så har det inte alltid varit. Inne i mitt hjärta har jag alltid älskat fotboll men jag har inte varit den killen som haft chansen att spela fotboll, för så fort man gick ut och fick lugn och ro från mina bråkiga färäldrar så hörde jag skott... aldig fick man lugnt. Om jag skulle säga det för mig själv så var jag nog kanska jobbig unge skulle alltid vilja ha något fast vi var fattiga. hade också en bror som alltid stog upp för mig men när han gjorde det var det visst fel och då blev han slagen vi var hatade av vår familj. Vi hittade aldrig på något alltid var mina färäldrar med sina vänner och vi satt och spelade brädspel hemma själva. tills nu när dom tog en spruta på mig och min bror och när vi vaknade var vi i nått annorlunda land som hette Sverige väldigt underbart. nu är det två veckor sedan vi kom. Men vi vill kunna känna oss välkommna och trygga. Det skulle betyda jätte mycket med medborgare för mig. jag är Theo och är intresserad av handel och är pratglad och vill kunna stötta staden. Mina intressen är sport och spelande t.ex på en dator men också jobba och göra min chef lycklig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill kunna känna mig hemma och att jag ska kunna känna att jag har någort att stötta mig imot i nördfall. vill också veta att jag får vara här och att jag är hälsad hem till det här landet och kunna bo i ett hus ock kunna skapa familj i en fin Stad. Vill inte bara skapa familj vill kunna ha vänner och kunna prata med nya folk och vara trevlig.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra översikt och skystta personer det som är så bra är att det är verkligen uppbyggt så bra med allt och alla har en möjlig het att känna sig hemma i staden.
Hur hittade du Unive? känd server och många har berättat positiva grejer om serven. såg ut som en trevlig stad där alla brydde sig om alla.
Vad har du för mål med ditt rollspel? uppleva kraven och vara så likt min käraktär som möjligt och vara trevlig mot nya personer och kunna känna att jag mår toppen. Vill leva mitt fröm liv genom att ha ett hus och jobba för den fina staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? sköta mig på serven och i discord serven. jag vill också kunna känna att jag har hittat rätt server och känna mig hemma. vill kunna hjälpa nya personer och få nya vänner på discord och Unive.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Dusse12#7740
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Theo jonsson och är 22 år och vill bli medborgare. jag växte upp i en familj som hade det svårt och bråkade mycket, det var inte bara det varje dag hörde man skott och pansarvagnar. Det ska inte vara så för en 9 åring som bor i vilken stad som helst det ska vara lungt och trygg. Jag har alltid varit en kille som velat känna sig trygg med sina färäldrar men så har det inte alltid varit. Inne i mitt hjärta har jag alltid älskat fotboll men jag har inte varit den killen som haft chansen att spela fotboll, för så fort man gick ut och fick lugn och ro från mina bråkiga färäldrar så hörde jag skott... aldig fick man lugnt. Om jag skulle säga det för mig själv så var jag nog kanska jobbig unge skulle alltid vilja ha något fast vi var fattiga. hade också en bror som alltid stog upp för mig men när han gjorde det var det visst fel och då blev han slagen vi var hatade av vår familj. Vi hittade aldrig på något alltid var mina färäldrar med sina vänner och vi satt och spelade brädspel hemma själva. tills nu när dom tog en spruta på mig och min bror och när vi vaknade var vi i nått annorlunda land som hette Sverige väldigt underbart. nu är det två veckor sedan vi kom. Men vi vill kunna känna oss välkommna och trygga. Det skulle betyda jätte mycket med medborgare för mig. jag är Theo och är intresserad av handel och är pratglad och vill kunna stötta staden. Mina intressen är sport och spelande t.ex på en dator men också jobba och göra min chef lycklig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill kunna känna mig hemma och att jag ska kunna känna att jag har någort att stötta mig imot i nördfall. vill också veta att jag får vara här och att jag är hälsad hem till det här landet och kunna bo i ett hus ock kunna skapa familj i en fin Stad. Vill inte bara skapa familj vill kunna ha vänner och kunna prata med nya folk och vara trevlig.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra översikt och skystta personer det som är så bra är att det är verkligen uppbyggt så bra med allt och alla har en möjlig het att känna sig hemma i staden.
Hur hittade du Unive? känd server och många har berättat positiva grejer om serven. såg ut som en trevlig stad där alla brydde sig om alla.
Vad har du för mål med ditt rollspel? uppleva kraven och vara så likt min käraktär som möjligt och vara trevlig mot nya personer och kunna känna att jag mår toppen. Vill leva mitt fröm liv genom att ha ett hus och jobba för den fina staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? sköta mig på serven och i discord serven. jag vill också kunna känna att jag har hittat rätt server och känna mig hemma. vill kunna hjälpa nya personer och få nya vänner på discord och Unive.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar på Unive