Accepterad Dusse12 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? Dusse12#7740

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Theo Jonsson och är 22år. jag vill kunna jobba med det jag brinner för och det är handel och kunna skapa familj. Min barndom var väldigt dålig jag föddes i irak med en dålig familj. Man hörde skott så fort man gick ut och när man gick in hörde man att färeldrarna slogs och skrek. I mitt hjärta har jag alltid brunnit för fotboll men jag hade aldrig chansen till det så fort jag var ute så small det. jag och min bror blev slagna varje dag vi va hemma. Vi jobbade på en slaktfabrik där vi jobbade tills döts varje dag 05:00- 23:00. våra fäeldrar bråkade eller så var dom med sina vänner och jag och min bror fick sitta i ett svart rum. Varje dag vi kom hem så fick vi en ostskiva och mamma och pappa fick oftast husmankost sedan blev vi inskickade i ett dystert rum ända till vi började jobba på morgornen. Vi försökte fly en gång men dom märkte det och då fick vi bo i ett isoleringsrum i 2 månader. När vi jobbade var det aldrig några pauser och om vi inte gjorde rätt saker blev vi slagna det var barnarbete. Men en fin sommardag vaknade vi i en härlig och fint land vi fick inte veta inom 1 månad vilken stad det var. Men det visade sig vara Sverige och i en härlig stad som hette Unive. Nu vill jag och min bror få ett fritt liv och kunna jobba skapa Familj och såklart känna oss trygga. Vi vill också kunna påverka men positiva grejer till staden och både landet. Jag är väldigt lugn och lite blyg men jag försöker mitt allra bästa och som jag sa älskar jag sport och fotboll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill kunna känna mig hemma någon stans och vill känna att jag få vara här och att man vet att nog håller ett extra öga på dig. Jag vill också kunna hitta vänner och hjälpa nya folk till en underbar stad. Jag kommer bidra med att hålla uppe staden och kunna hjälpa till i nörd.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra översikt och skystta personer det som är så bra är att det är verkligen uppbyggt så bra med allt och alla har en möjlig het att känna sig hemma i staden.

Hur hittade du Unive? känd server och många har berättat positiva grejer om serven. såg ut som en trevlig stad där alla brydde sig om alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Uppleva kraven och roleplaya så likt som möjligt och kunna hålla staden i fint skick. Men visa vad som är rätt och fel och kunna få familj ett hus att bo i och ett jobb där chefen upsskattar alla lika mycket.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? visa respekt och kunna göra så Unive fungerar och vill kunna tipsa andra om en fin stad och bli en liten av en stor plattform.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka