- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Dusse12
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 1997
Berätta om din karaktär. har varit i en fattigt familj som velat vara trygga. är 21år och är intresserad av bilar och bra handel och gillar att göra samhället fungerande
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för har alltid velat känna att jag tillhör något och känna att dom tar hand om mig och att jag hjälper dom. kommer göra det tryggt och att alla har en bostad och mat varje dag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? riktigt bra server bra regler och att många spelar många olika alternativ och att unive håller koll på alla....fantastiskt.
Hur hittade du Unive? har tittat på många streams och jag såg oftast unive och då började jag läsa på lite. och det var bra kvalite och jag började testa och gillade det verkligen mycket
Vad har du för mål med ditt rollspel? vill sköta mig och göra min vardag som bäst och hjälpa till när det behövs.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? sköta mig så det blir lätt för filip och lyssna på reglerna och hallå koll på nyheter.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte har varit.
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Dusse12
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 1997
Berätta om din karaktär. har varit i en fattigt familj som velat vara trygga. är 21år och är intresserad av bilar och bra handel och gillar att göra samhället fungerande
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för har alltid velat känna att jag tillhör något och känna att dom tar hand om mig och att jag hjälper dom. kommer göra det tryggt och att alla har en bostad och mat varje dag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? riktigt bra server bra regler och att många spelar många olika alternativ och att unive håller koll på alla....fantastiskt.
Hur hittade du Unive? har tittat på många streams och jag såg oftast unive och då började jag läsa på lite. och det var bra kvalite och jag började testa och gillade det verkligen mycket
Vad har du för mål med ditt rollspel? vill sköta mig och göra min vardag som bäst och hjälpa till när det behövs.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? sköta mig så det blir lätt för filip och lyssna på reglerna och hallå koll på nyheter.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte har varit.