Nekad Dusse12 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno delägare

Vad heter du IRL? Dennis

Vad heter du på discord? Dusssse#1140

Hur gammal är du? 12år men är ganska mogen tycker jag själv.

Hur många timmar har du på Fivem? 250h på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill få igång grejer på mueno pågrund av det är inte så mycket liv där jag tycker mest alla är på det palace jag vill komma in som delägare och styra upp det med mer aktiviteter och mer t.ex erbjudande t.ex rabatt och få så många i staden att lockas till just club the muneno. Men sedan få en bra gemenskap på clubben och göra en bra fest hall men samtidigt hålla koll på reglerna så det inte går över styr med festandet. så sammanfattat vill jag t tag i clubben och göra det till seriöst och kul och att man vill gå till jobbet och känna sig glad och att ha riktigt kul.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit högt uppsatt på många jobb och har goda kunskaper om kommunikation och olika personers behov. Det jag är bra på är att göra personer glada med min Göteborska

Berskiv din karaktär? Jag heter Sten Hård och hade en bra uppväxt min pappa fick jag aldrig träffa men min mamma och farfar var jag dagligen med och vi hittade på roliga grejer oftas. Jag var uppväxt i Göteborg i stan och har alltid gillat att kommunsera med främlingar och göra det bästa för just dom men också driva med dom.

Hur ofta kommer du vara inne? Är oftas inne på veckodagar 6h och helger 15h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut jag har hittat hit för en anledning att jag tycker det är det bästa för mig rp och andra grejer.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte

Har du läst våra Regler? ja det är klart

Man kan inte ansöka till Biträdande Chef/Delägare det är bara chef/ägare man kan ansöka till. Delägare/Biträdande Chef utses av chefen/ägaren.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka