Nekad Dusse12 | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198813180826/

Ditt Hex-ID: 110000132d6739a (Hex)

Vad är din discord tagg? Dusse12#7740

Vem var det som bannade dig? kan spela men min medborgaskap och min unive dc är borta.

Hur lång tid var din ban? är ingen ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? är som sagt inte bannad är bara min medborgaskap och unive dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har ingen aning för kom hem och då var min medborga skap borta och unive dcn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hände inget var ju inte hemma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. solklart felaktigt hade inte varit inne på två veckor och när jag kommer hem så har jag inget kvar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för att jag råkade putta på en med min bil och då lärde jag mig att bara för det är ett spel så kan man inte hålla på så hela tiden det ska vara rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte somsagt var jag ju inte hemma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej. jag har kontaktat support men dom har sagt att jag ska göra en medborgaskap ansökning men eftersom jag är bannad från unive dcn så hittar dom inte mig asså dom som svarar på medorgaskapen. Snälla skulle betyda jätte jätte mycket om någon hjälpte till

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka