Accepterad Durre | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? durre24

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009

Berätta om din karaktär. har kommit tillbaka efter ett långt uppehåll då jag varit bannad, jag fortsätter därför på min gamla karaktär som heter Dennis Eklund. Dennis är seriös kille som inte behöver mycket plats utan gör sina dagliga vanor så som att byta importer. Han växte upp i en bra familj och har inte haft mycket problem på vägen, för drygt ett år sen flyttade Dennis till Unive och han trivs bra. Nu söker han ett jobb för att utveckla sig själv och få nya vänner darför har han valt att ansöka om medlemskap. Innan han flyttade till Unive bodde han i Jönköping och studerade där men han ville ha förändring då han inte såg någon framtid där och ville utvecklas som personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en kreativ RP och en seriös RP där man följer reglerna och visar respekt mot samtliga. Jag kan även bidra med stabilitet då jag inte är ett problem för staffsen utan underlättar mer för dom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man aldrig ska försöka göra vissa omänskliga saker för att vinna ett scenario och aldrig ha mindset för att vinna scenario, exempel är att man endast är ute efter vapen och att vinna skottkrig vilket endast är negativt. Spelar du för båda parterna och skapar långdragna scenarion utvecklas rp och du skapar roliga scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, jag har spelar här förr och har där av lärt mig alla regler så som combat logging- stänger av medvetet för att undvika att förlora ett scenario, fearrp- man ska alltid väna om sitt liv för att skapa ett bra rollspel, copbait- försöker få polisens uppmärksammhet på ett negativt sätt .samt server regler och dc regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes har spelat på unive under 3-4år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit medlem förr och har varit med om mycket på serven så tror det kan vara ett plus för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka