Accepterad Durre | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? durre24

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dennis Eklund 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva han som smart, envis och pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dennis har haft en väldigt bra uppväxt i en trygg familj som alltid stöttat han, Dennis har växt upp i ett hus i oskarshamn från 1 år till 18 år. Han har alltid varit intresserad av ekonomiska framgångar och valde därför ekonomi på gymnasiet och efter det studerade han inte vidare. Nu har Dennis hafffat upp staden Unive och ser sig denna stad som ett framtida boende och väljer därför att ansöka och medlemskap. Hans framtidsplaner är att hålla på något med bilar eller verkstad till en början men kan lätt halka iväg och gå till fel led så en rolig karäktar och se vad det blir av han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på denna server runt 2-3 år allt som allt men tagit pauser och en del bans. Nu vill jag komma tillbaka efter en paus på 4 månader och visa mina bästa kvaliter och hjälpa er med att bidra till en bra rp med så lite problem som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario ska alltid spelas utan krafter och utan vinster. Scenario ska vara roligt för båda parterna och man ska rpa för varandra vilket innebär att man inte ska spela för makt och vilja vinna vapen och pengar utan att rp är rp och ska vara långdragna och spännade scenarion där båda parterna får en rolig upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har mycket regelbrott bakom mig och jag ansöker om medlem för att bevisa att jag kan bättre. Jag har blivit bannad för olika grejer men bland annat combatlogging. Oftast beror det på att jag inte har något att göra därför ska jag satsa på att skaffa jobb snabbt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait- drar polisesen uppmärksammhet negativt. fearrp- vänar om sitt liv i scenario för att få en så verklig rp som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bra erfarenhet i rp.

Senast ändrad:
Du får inte ha samma namn ig som du heter IRL. Vänligen kontakta en mod för namnbyte.

Besvara detta meddelande när du är klar, du har 24h på dig.

Du får inte ha samma namn ig som du heter IRL. Vänligen kontakta en mod för namnbyte.

Besvara detta meddelande när du är klar, du har 24h på dig.
problemet är löst Classic bytte namn, mitt nya namn är Jesper Kling @Toris

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka