Inaktuell Durre | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Ditt discordnamn: Durre#1140

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2022

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna påverka serven mer positivt och hjälpa till lite extra, jag är kreativ och driven och lyssnar noga och tar mitt jobb seriöst. Jag är lätthänt och klarar mig bra själv och kan jobba bra i alla lägen. Jag håller bra ton och visar seriöst beteende i alla lägen oavsett svåra eller lätta bekymmer. Jag vill sprida positiv energi till alla jag möter och kommer försöka göra allt för att visa respekt mot alla oavsett om person beter sig dåligt eller kanon. Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt och utnyttja tiden som jag är inne, och inte bara noclipa även supportärenden och annat viktigt. Jag kommer försöka göra mitt bästa för att lära ut nya här på unive att utveckla sin rp nivå och bli medlemmar. Jag kommer även försöka dv så mycket som möjligt så unive håller hög prestanda i dom flesta lägerna. Jag kommer hålla koll på många scenarion så allt går åt rätt väg och unive utvecklar sig mer och mer när det gäller rp nivå. Jag vill försöka finnas på rätt plats när det behövas och visa att unive är en säker och bra rp server. Jag kommer sprida positiv energi till alla i staff teamet så alla känner sig välkomna och inbjudande. Jag kommer bidra med positiva tankar och var tydlig och professionell i allt jag säger. Kommer även försöka göra andra personer på servens dag bättre genom positivitet och peppande men även trevliga svar och professionella svar och visa respekt ovavsett vad konskvensen är. Jag kommer ta allt jobb jag får till mig t.ex svara på inlämningar, pm. support, donation men även mera. Jag kommer finnas som stöd till personer som behöver hjälp på vägen och kanske inte har den bästa dagen. Jag kommer försöka vara aktiv så ofta jag kan och ta vara på den tiden genom att göra det jag kan och försöka ha tempo i det. Kommer försöka vara snabb i pm och hjälpa till där det behövs kommer kunna somsagt försöka finnas där jag kan finnas. Jag kommer heller inte abusa mina roller eftersom jag vet hur dålig respekt det är, ni erbjuder en större tjänst och så helt enkelt spottar man på det helt obegripligt. Kommer hålla mig till rollerna och läsa genom alla nya taggar så jag vet hur läget och hur allt går till. Mitt måtto är att hellre vara för säker än halvt säkert. Jag kommer somsagt kunna ta över vissa jobb om andra inte har tiden till just det. Jag kommer försöka göra det jag kan för att hinna med alla möten och viktiga punkter. Om jag jag får litte större roller som ansvarig över t.ex krim kommer jag hålla koll på krim rp extremt mycket hur det går till och hur det fungerar men även vad som kan påverkas positivt och färändra krim rp till en bättre plats för krim rp. Om jag bli ansvarig för medlemmar eller rp ansvarig kommer jag lära ut den rätta vägen t.ex hur man ska uppföra sig och hur man ska tänka i visa scenarion. Kommer även lära ut alla enkla misstag som folk kan lära sig tidigt så det inte uppstår. Kommer lära ut alla regler och hur man ska tänka i scenarion plus hur det fungerar på just denna server. Mitt mål är att göra denna server till ännu bättre och få vara en liten större del av just unive och hjälpa till och påverka den här serven. Jag kommer även priotera staff arbete för andra grejer för att få så städat och stiligt som möjligt på unive. Jag kommer försöka göra ett gott rykte om unive men även om mig och mina medarbetare som alla medlemmar vet att vi finns till hjälp och stöd när det kanske inte är som bäst. Kommer även finnas till hjälp när det behövs nya förslag om olika grejer t.ex om vi ska ta in mer eller mindre medlemmar t.ex. Kommer även göra allt för att få in fler medlemmar och göra lite marknaföring för unive. Kommer göra det arbetet som behövs och inte undvika det för lite tråkigt jobb behövs lika mycket som roliga jobb. Kommer även ge nya önskemål som kan förbättra rp och unive positivt bättre. Kommer vara online mycket på forumet men även dicorden och ha öppet pm. Jag kommer lära ut mina medarbetare om dom undrar över något och förklara tydligt för ofta handla staff arbeten om viktiga saker som till och med kan förändra serven ganska mycket. Jag abusar inte och sköter mig. Jag kommer visa bra föredöme för andra spelare så dom kan förbättra sin rp.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varierar väldigt mycket men sare.om minst 1-2h och mest på en veckodag är typ 2-4h på helger är det självfallet längre men kan komma matcher och annat viktigt mellan. Jag går online olika tidpunkter på helgerna så lite på morgonen sedan lite senare och så vidare.

måndag= 16:00-22:00 med träningar mellan
Tisdag=16:00-22:00
onsdag=16:00-22:00 med träningar mellan
Torsdag=16:00-22:00 med träningar mellan
Fredag=16:00-02:00 eller längre
Lördag= 10:00-02:00 med pauser
söndag=10:00-22:00 med match mellan

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 700h på five m och spelar typ bara unive på five m ibland lall server men typ bara unive. Har även haft olika perioder då jag har spelat mer och mindre ibland inget och ibland längre perioder.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har inte varit staff tidigare men kan en del kommandon samt alla regler som är nödvändiga att kunna. Har även enkelt för att lösa problem och bra på att hålla hurmöret på topp och vara professionell i alla lägen och visa respekt mot alla.

Kommandon:

/noclip= du blir onsylig och kan åka runt och specca olika scenarion t.ex

/m id= du skriver privata meddelanden till en på serven.

/tpm= Man telepoterar sig till gps man har satt ut på kartan

/goto id= du kommer till det id du skriv i noclip alltså

/sv= meddelande till servervakt chatten i serven

/sc Meddelande till staff chatten inne i serven

/ban skriver du om du ska banna någon som gjort fel

/kick du skickar ut en person från serven som en varning men personen kan komma in direkt efter.

/setjob är när man ger en person ingame en anställning.

/svban en liten mindre ban som enbart är i 1h som en läxa för ett regelbrott.

/bring du skriver in ens id och så spawnar du över den personen i noclip.

är dom kommandon som jag kommer på men har hyfsat lätt för at lära mig kommando eftersom jag är intresserad av just detta.

har tagit större ansvar i andra tillfällen så har lite erfarenhet av större ansvar.

Har även varit medlemskaps ansvarig ett tag och vet hur det går till med roller och annat angånde lite staff arbete vet hur hemsidan fungerar och kommer kunna vara tillgänglig till att svara på sådan ansökningar men även andra ansökningar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Faktiskt inte, känner mig sugen på det mesta efter jag har lärt mig allt och kan hantera det bra. Tror att det mesta kan vara intressant men blir säkert extra kul om man kan variera lite vill kunna testa på lite olika men är nog mest taggad på jobb och donation eftersom det verkar spännade att se jobb rp och hur det går till allt men även försöka öka jobb rp på serven och lägga hälften hälften på serven alltså krim/laglig. Även se skillnaderna mellan krim och lagligt och t.ex polis och mekonomen. Vill öven se hur det går till och hjälpa till att få in gäng till srven fix bilar, gänghus men även impotera in nya fordon och fixa in peds så serven får stabilare ekonomi som kan spenderas på bättre föremål till serven. bättre skydd t.ex. Är även extra sugen på rp ansvarig för jag vill kunna utveckla rp och viusa den rätta vägen för nya medlemmar som kommit till unive och lära dom den rätta vägen direkt så lätta fel inte behöver ske.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka