Nekad Dure | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dure

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997602230/

Ditt Hex-ID: 11000013dd47fb6

Vad är din discord tagg? Dure#2788

Vem var det som bannade dig? ^4Anders

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det ärr missförstånd tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till knarkstället där man plockar valmorplantor och sen helt plöstligt bara blev jag bannad av ingen anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det kan vara så här att när jag skulle köpa bil igår så gick det knappt att skicka en faktura för han sa att det var två på servern som heter Abdi svensson exakt samma som mig. Så jag tror att ni skulle egentligen banna han men för att vi heter likadant så bannade ni mig. För jag gjorde inget för att bli bannad för powergaming jag bara körde upp till knarkstället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången jag blev bannad var för att jag körde ifrån polisen men då var jag rätt ny på servern och inte kunde så mycket regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte byta namn om det hade gått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja efter min första ban men den här bannen vet jag inte för jag gjorde ingenting som kan leda till ban.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka